2008

Det är så galet att det redan har gått ett år. Ett helt år, 365 dagar! Vart tar tiden vägen och vad gör jag med den? Ett år känns som en evighet och vad har jag fyllt mina dagar med? Ingenting känns det som just nu. Så jag antar att jag skriver det här inlägget mest för mig själv; för att påminna mig själv om att jag faktiskt gör saker, att jag lever och att 2008 var ett bra år.

2008 var året då jag...

-  Hade min kanadensiska kompis Sarah på besök och firade nyår med henne och massa annat folk på festen med 60-tals tema!

- Fyllde 20 år, men hade 43årskiva tillsammans med Jonny.

- Flyttade tillbaka ensam till Höjdgatan efter tiden i London.

- Fick en gratisresa till Amsterdam med Peters jobb! Ca-ching!



- Hyrde ut lägenheten till en idiotgotlänning som heter Marcus Nilsson som bara stack!

- Hyrde sedan ut den till Malin som var desto bättre!

   

- Åkte tillbaka till London i sällskap med Tessan!

- Började spela World of Warcraft..

- Lärde känna en av mina nu bästa vänner - Denise!

- Fick en bonus-son!

  



- Spenderade 57 dagar i USA.

- Gjorde ett val.

- Festade!

 

- Var med i Power of Ten!

- Spelade in en långfilm (biopremiär nästa höst)!

  

- Flyttade tillbaka till lägenheten helt själv och inredde!

- Åkte till Malta och jobbade några veckor - varmt å skönt.

 


- Började ta kvällskurser i japanska!

- Klippte av mig för mycket hår!

  

- Firade Mammas födelsedag (40) i Dublin, baby!

- Blev hemburen av Emelie och Denise på juldagen.

- Skrev en larvig årskrönika i min blogg.

2009 vill jag blir året då jag...
inte klipper mgi för mycket, får ett bra jobb (programledare?), är med i mer TV, reser till Japan, börjar plugga kanske? Träffar massa kul folk och åker massa snowboard!

GOTT NYTT ÅR!

Kommentarer
Postat av: mama

Vilket härligt år du haft trots allt !

2009-01-01 @ 19:15:44
Postat av: mama

Vilket härligt år du haft trots allt !

2009-01-01 @ 19:16:16
Postat av: Julia

Vad fin blogg du har! :) <3

2009-01-02 @ 21:16:06
URL: http://jco.blogg.se/
Postat av: Julia

Vad fin blogg du har! :) <3

2009-01-02 @ 21:16:17
URL: http://jco.blogg.se/
Postat av: Mayline

men du träffar ju henne imorgon ;D :P de gör inte ja

2009-01-05 @ 14:12:16
URL: http://maylines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0