Dublin!

Det är kallt.

Men en rolig grej är att vi idag har promenixat på den gata som jag postade en bild på i mitt förra inlägg. Lite coolt.

I övrigt händer det inte mycket. Vi är sociala, vi äter mat, vi tar 254810 egobilder med Danielas kamera och dricker löjligt mycket te. Senare ska vi gå och glo i massa Second handbutiker som vi fått tips om av receptionspersonalen - i'll keep you posted. Syster har redan köpt två kjolar, jag själv har investerat i ännu en liten rosa neccesär och ett babyplagg. Herregud, jag vet. Men den var så söt och det kan vara kul att ha något härifrån.

Ska nog köpa lite böcker om japan och japanska-lär-dig-själv-grejer. Bästa julklappstipset till mig...

Peace


Kommentarer
Postat av: Anonym

Trodde bästa va ett par rosa snowboardskor. Men okej då avbeställer jag dom!

2008-12-09 @ 16:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0