15 juli

Den 15 juli - senast. Måste jag ha bestämt vilket datum jag vill flyga till Sverige och vartifrån jag vill ha min avresa. Vafan! Det kan jag ju inte veta nu! Måste dom stressa mig så jävligt!

Hur som helst så har jag en plan på att åka ner längst västkusten här och kolla läget. Sen istället för att flyga Seattle New York så funderar jag på att ta en greyhound-buss! Då får man ju se mycket mer än om man bara hoppar på en boeing. 2 dagar och 19 timmar skulle bussresan ta - men då har jag varjefall uppfyllt ett av mina mål i livet - en coast to coast resa över USA. Även om den inte riktigt blev som jag tänkt mig.

Eller så tar ja en sån buss nerför kusten här, lite kortare sträcka och sedan flyger som en normal människa tillbaka till New York. Hum.. vi får se hur det blir. Finns så mycket man vill passa på att se nu när man ändå är här.


Ni som läser och ska åka/är au pairer; vart vill ni resa? Jag behöver inpiration!


Kommentarer
Postat av: Mama

Ta bussen ! Modigt, Äventyrligt, rumpontigt, onceinalifetime grej. Du kommer GARANTERAT inte göra det i min ålder;)

2008-07-03 @ 20:43:20
Postat av: Anja

Vet inte om du hörde talas om det, men det var faktiskt en kille som blev mördad på en greyhound buss i juli i år, den var (tror jag) på väg till Boston från Kanada. Japp, han fick huvudet avhugget... mysigt värre...

2008-09-28 @ 23:34:12
URL: http://veenus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0