GE FAN I ATT KOMMENTERA

Jag blir så jävla trött på alla som använder min (och andras) bloggar som nått jävla klotterplank. Ska man kommentera så ska det ju ha något med det postade inlägget att göra. Inte något helt jävla random bara för att plocka statistik till din besöksräknare.

Skärpning nu bloggsverige, för fan. Har ni inte besökare så beror det helt enkelt på att ni inte skriver om nått intressant, face it och inse att ni kanske inte blir nya Blondinbella.

Argh.

Som nu; kommentera om ni håller med, inte håller med, tycker jag är en idiot eller kanske på allvar tror ni är nya Blondinfjantbella. Men inte annars, jag vill inte se nått "kolla in tävlingen i min blogg" eller "Ha en bra dag!". Det kanske låter otrevligt, men.. fuck you och din blogg.

Jag tycker det är kul att läsa andras bloggar; om de skriver om något intressant och är bra på att skriva. En bra bloggare klickar inte runt och önskar randombloggare en trevlig dag utan att ha läst ett enda av deras inlägg. Det är så jag vet att ni "reklamskapares" bloggar inte är nått att ha redan från början.

´Cut the crap.

//Brunetten aka Bitterfittan (Alexandra)

Kommentarer
Postat av: k

Haha vad jag håller med! Blir så trött på sådana kommentarer! Oftast lyckas de också välja ett inlägg där man skrivit något depprimerande typ "idag mår jag inte så bra" eller liknande och så får man på det en kommentar "hej, är du intresserad av mode, kolla in min blogg" eller nått som 1. visar att de inte ens läst inlägget de kommenterar på och 2. visar att de inte kollat in min blogg överhuvudtaget för jag är inte direkt "dagens outfit"-bloggare, kunde inte bry mig mindre om sånt. =P Hmmm en lång kommentar, men den hörde ju i vart fall hit! =)

Postat av: Anonym

Haha vad jag håller med! Blir så trött på sådana kommentarer! Oftast lyckas de också välja ett inlägg där man skrivit något depprimerande typ "idag mår jag inte så bra" eller liknande och så får man på det en kommentar "hej, är du intresserad av mode, kolla in min blogg" eller nått som 1. visar att de inte ens läst inlägget de kommenterar på och 2. visar att de inte kollat in min blogg överhuvudtaget för jag är inte direkt "dagens outfit"-bloggare, kunde inte bry mig mindre om sånt. =P Hmmm en lång kommentar, men den hörde ju i vart fall hit! =)

2008-07-10 @ 01:54:27
Postat av: K

Haha vad jag håller med! Blir så trött på sådana kommentarer! Oftast lyckas de också välja ett inlägg där man skrivit något depprimerande typ "idag mår jag inte så bra" eller liknande och så får man på det en kommentar "hej, är du intresserad av mode, kolla in min blogg" eller nått som 1. visar att de inte ens läst inlägget de kommenterar på och 2. visar att de inte kollat in min blogg överhuvudtaget för jag är inte direkt "dagens outfit"-bloggare, kunde inte bry mig mindre om sånt. =P Hmmm en lång kommentar, men den hörde ju i vart fall hit! =)

2008-07-10 @ 01:55:36
URL: http://thoughtsoffhermind.webblogg.se/
Postat av: K

(svar:) Hehe varsågod, jag har själv tänkt på det länge! =)

2008-07-10 @ 14:48:10
URL: http://thoughtsoffhermind.webblogg.se/
Postat av: K

Men hjälp! Kom det in 3 kommentarer av mig inatt!? haha! Du får gärna ta bort de två överflödiga. blogg/webblogg krånglade som as inatt =)

2008-07-10 @ 14:49:05
URL: http://thoughtsoffhermind.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0