Killar som tar sig på snoppen

Varför gör ni det? Varför måste ni klia, peta och dra i den så fort ni tror ingen ser? Det är vidrigt! Hur skulle ni känna om jag satt med några fingrar uppkörda i muttan när jag var hemma hos er och kollade på film? Och sen går jag runt och pillar på era prylar med mina mutt-fingrar!

Om det kliar så mycket så gå på toaletten eller varjefall in i ett annat rum där jag slipper se hur ni pillar på er själva. Sök hjälp, jag är säker på att er doktor haft att göra med många snopp-kliare. Roligast av allt är ju liksom att ni tror att man inte ser! Och nej, det spelar ingen roll att ni drar lite diskret i den utanpå byxorna, det syns ändå! Grisar.

Anledningen till detta är att ett av mina barn (jag är ju au pair, men jag säger mina barn) pillar på snorren dagarna i ända. Skulle han inte bara vara 14 och och definitivt oskuld så skulle jag tro han hade någon form av könssjukdom! Vad ska jag göra? Ska jag tala om för hans mamma att han kliar och drar i pillevinken oftare än jag blinkar? Hon kommer ju tro att jag är värsta sjukot som lägger märkte till det.. eller?

What to do, what to do. Jag vet varjefall vad ni killar ska göra;

SLUTA PILLA ER PÅ KUKEN NÄR DET ÄR MÄNNISKOR NÄRVARANDE!


Kommentarer
Postat av: Victoria

Abow, fast jag skulle aldrig våga ringa (a)

men jag skickade ett mail.. antar att de bara trodde att jag var hackern? :S

Men jag håller med om inlägget! :O

2008-07-01 @ 11:23:32
URL: http://nineintheafternoon.blogg.se/
Postat av: Gina

säg ingenting.. det skulle nog vara bäst. Om du märker det har säkert mamman också märkt det men orkar inte bry sig.



din design är HUR NAJS SOM HELST nu måste jag säga :)

2008-07-01 @ 13:10:40
URL: http://ginaoliwia.blogg.se/
Postat av: Louise

Yes, jag vet va du tycker bejb :) Jag kommer åka som au pair, men glömma honom, det vet du också hur jag tycker och tänker =P;)

2008-07-01 @ 15:20:15
URL: http://tietjens.blogg.se/
Postat av: katta

HAHAHAAA!

2008-07-01 @ 15:46:42
URL: http://www.lisasaupair.devote.se
Postat av: beccis

snopp snopp!



Fyfan vad en del saker smakar skit här i US!

:(

Idag såg jag en JÄTTE på typ 500 pannor, tjockisar!

2008-07-01 @ 18:02:04
Postat av: K

(svar) A: Aha! Vad kul! Jag jobbar över sommaren jag också bara. Är typ hemtjänst/personligassistans-jobb så då blir det vissa nätter =)



Haha, det där med snopppill och att säga till eller inte är ju inte lätt! =P Har jobbat i barnfamilj en del jag med, fast yngre barn då iof...

2008-07-02 @ 10:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0