Spruta

Idag fick jag en spruta i rumpan. På rumpan? Jag fick en spruta på skinkan helt enkelt. Hurfan ska man formulera den meningen utan att det låter snuskigt?

Hur som helst, jag tappade balansen, allting svartnade, illamående, fick lock för öronen och blev supersvettig. Precis som vanligt när jag får en spruta. Eller ens ser en knappnål för den delen. Det är helt stört att man kan vara så kroniskt rädd för sprutor som jag är. Får handsvett nu bara jag skriver om det för att det dyker upp i skallen. Slutar nog nu innan jag svimmar på tangentbordet (i all min svett).

Någon annan som känner något liknande?


Kommentarer
Postat av: Caroline med Tim o Minea

Vad för spruta? Låter hemskt i alla fall, själv börjar jag gråta av ångest när jag får sprutor. O ändå jobbar jag på en intensivvårdsavdelning för barn ;)

2008-07-24 @ 21:59:50
URL: http://mammanmedstortc.blogg.se/
Postat av: christine

du kunnde inte skriva det bättre :s

2008-07-28 @ 00:21:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0