Lillasyster tog studenten!?


Fotot snott från Frida Olsson's facebook.

Men nej. Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej. Nej nej nej. Det funkar liksom inte! När jag tog studenten .. *host* (två år sedan) *host* så var jag STOR. Vuxen och ascool. Du är liksom.. 12! Man får inte ta studenten då. Du ska sitta i ett träd på gotland och leka med din negerdocka! Du ska vara en liten blond sak med tänder som står åt alla håll och promt påpeka att du är för "trång i bena" för att gå vidare. Du ska ta mina prylar och slarva bort dem, ha sönder dem, tänja ut dem. Jag kommer fortfarande ihåg när jag var längre än dig! Även om det var på dagis..


Lilla gummsimummsan. Inte ens mormor och farmor talar ju såhär till dig; men du har blivit stor så fort! Do you know how old that makes me feel? Damnit!


Kommentarer
Postat av: Katta

Heeeej honey pie!

Good to hear! Det här är första gången jag surfar since I got here, jösses, vilken abstinens!

Min familj är också heeelt underbar! Hur är sönerna? Vad har ni gjort hittills?

Här är det som en bastu, hur varmt som helst!

Puss!!

2008-06-08 @ 20:01:53
URL: http://lisasaupair.devote.se
Postat av: mr x

hmm, negerdocka var ju valdigt politiskt okorrekt...

2008-06-13 @ 14:21:47
Postat av: Karin

Grattis!

2008-06-15 @ 03:45:01
URL: http://kaaarrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0