Sweet'n Low!

Juste, en sak till. Igår när vi var i "the mall" och käkade lunch så såg jag en kvinna med en läsk, såg ut att vara cola och det var minst EN liter. Hon lyfter av locket och häller ner en påse socker.. I LÄSKEN. Hon rör runt lite med sugröret innan hon sätter tillbaka locket och börjar dricka.

Måste jag ens tala om att hon var sjukligt överviktig? Jag behöver väl inte påminna er om att jag är i USA? Holy shit.



Inte snyggast i världen, men lider varjefall inte av fetma. Nått ska man ju va tacksam för! Ser varjefall ganska nöjd ut med tillvaron. Solen gassade oh jag låg i gräset och softade med några nyfunna kompisar. Bakom skymtar ingången till huset där vi bor. Synd att jag inte kan visa er hur gigantiskt Campus-området är!

Vet inte vad ett "campus" är? Google is your friend.

Godnatt, godmorgon, whatever, im out!


Kommentarer
Postat av: fh

såååja, söta flickan :D

nästan allmänbildning att veta vad campus är, eller?

till sist; usa är fan överskattat! kom tillbaka.. snälla? :)

2008-06-06 @ 00:49:27
URL: http://haddadlake.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0