Ny casting!

Nordisk Film som kommer filma "Whipeout" i Argentina i vinter ringde nyss och ville att jag kommer på intervju imorgon.

JAG VILL KOMMA MED!

Nu är det spikat Malta nästa helg varjefall, woho, värme!

Idag när jag blev utanför dörren på jobbet så fick jag ont i magen. Sen gick jag och tänkte på hur skönt det skulle bli att bajsa när jag kom hem. Men väl hemma så var jag inte bajsnödig längre. Konstigt. Min granne skrämde väl skiten ur mig bokstavligt när han slet upp dörren precis när jag passerade i trapphuset.

Till castingen imorrn ska jag ta med en mask, ett klädesplagg eller något som beskriver mig själv. Vad ska jag ta med? En högklackad sko? Block och penna? Min dator? Det kan bli svårt. Men det lär bli ännu svårare att leta rätt på mitt pass! VART hade jag det sist? MAMMA!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Ja, intervju är ju inte det enda kan jag ju säga... Haha det var pisskul!

Kör hårt!

2008-10-17 @ 00:01:58
URL: http://jessica182.blogg.se/
Postat av: Thea

Ta med en vän/familjemedlem så kan den beskriva dig.. ^_^

2008-10-17 @ 11:12:33
URL: http://theah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0