Världen är emot mig

Vafan, var det ingen som tyckte jag hade fint hår och att jag skulle se ut som en blonderad bajskorv i ljust hår? Oh well.

Idag vaknade jag typ.. nu. Mitt huvud känns som en fotboll som är spängfull med SNOR och jag hostar tills det känns som jag ska börja blöda genom öronen - eller nått. Sjukt ont gör det varjefall. Ibland gör det typ ont nedanför ögonen, snett bakom näsan.. vadfan är det? Bihålorna eller? Jag vägrar få två stora nålar uppkörda i snoken som mamma fick när hon hade nått jox med bihålorna - no way!

Nån som har nån bra hemmakur, förutom den jag tänker köra på; coca cola, halstabletter och world of warcraft?

Jag vill fan inte vara sjuk, hoppas det blir Malta nästa vecka, jag tror det är akut värme och solbrist jag lider av. Jävla gråsverige.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Joda du har superfint hår men sök inte till att bli hårmodell om du inte tänker ändra det. Det är ju det som är dealen med att vara just hårmodell :-) De vill experimentera med ens hår. Två av mina klasskompisar är det och de går aldrig att känna igen haha. Ascoolt :-)

2008-10-10 @ 15:05:54
URL: http://blogg.se/lillaenglund/
Postat av: A

Nej, fan va coolt! Önskar att jag vore så modig! Dock så gick jag dit för att dom sökte modeller att bara göra uppsättningar på, då mitt hår är långt, rakt och väldigt lättjobbat så tänkte jag att jag skulle passa som en sådan. Tyvärr hade de redan fyllt dom platserna när jag kom :( Men men, nångång när jag samlat nog mod så kanske jag gör nått drastiskt! :P

2008-10-10 @ 15:38:32
URL: http://brunettens.blogg.se/
Postat av: JD

Bli "Vanlig" modell istället?

2008-10-10 @ 18:24:30
Postat av: A

Haha, jag är 170 cm (för kort för catwalk) och för tjock och blir inte alls så bra på bild som man måste för att bli fotomodell. Tyvärr ;D

2008-10-10 @ 20:14:00
URL: http://brunettens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0