Saker andra tycker är snyggt.

Som jag tycker är överskattat:

- "Nörd"-glasögon.
- Plattat hår.
- Ljusa jeans

Har funderat mycket på varför man vill platta håret över huvudtaget. Jag gjorde det nyss på mig själv, man ser ju helt platt ut. Som en perserkatt ungefär. Why dear god. Volym är det som gäller, synd att jag är värdelös på att tupera mitt eget hår så det slutar med att jag ser ut som en plattfejs-katt varjefall. Jävlar.

Ljusa jeans får en bara att se fet ut. Och Nördglasögonen. Jag kan inte annat än att citera Thea på den punkten:

"Varför ska alla trendiga människor ha en sån där 'jag bryr mig inte'-attityd? Varför är det koolt att inte göra sig till? Att klä sig i fula kläder som inte smickrar kroppen och sen toppa med ett par lite crazy nördglasögon, det är nog det värsta jag vet."

Har glidit lite på ett bananskal idag då jag hux flux fått en intervju i en klädbutik inne i stan på fredag (inte på östermalm, haha).

Nä, om man skulle ta på sig de VANLIGA, onördigt formade solglasögonen och gå ner på stan en sväng, det har varit en tuff morgon.

Kommentarer
Postat av: elin

Du ska ju göra platt hår med volym dum ass! ;)

2008-09-24 @ 20:39:48
URL: http://elinsusannaahlfors.blogg.se/
Postat av: calle

tar åt mig @ nördglasögonsåsikten. snart kommer hämnden...mwaha.

2008-09-25 @ 01:20:45
Postat av: ems

Besviken på platt-tången eller? ;)

2008-09-25 @ 09:05:46
Postat av: ems

kan du uppdatera din blogg eller!?!?!?!?!?!?!

2008-09-26 @ 10:42:37
Postat av: Thea

Skönt att människor delar mina åsikter...

Med tanke på att jag har rätt....

2008-09-28 @ 13:33:47
URL: http://theah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0