Mitt liv som nanny

DN skriver:

"Joakim Larsson. Vikarierar nu för mammalediga Alvendal. Har sedan valet den tunga posten som ordförande i exploateringsnämnden - den nämnd som bland annat sköter den ekonomiska delen av bostadsbyggandet - och blir troligen nytt stadsbyggnadsborgarråd efter Mikael Söderlund.

Joakim Larsson har arbetat många år med sociala frågor och har därmed en god politisk bredd. Är dock lite för ung för att vara riktigt het som nytt finansborgarråd. "

Jag "är i kontakt" med den underbara Larssonfamiljen flera dagar i veckan och jag måste säga att det är få personer jag skulle kunna tänka mig som nya finansborgarråd och Joakim är definitivt en av dem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0