Rensa!

Igår var jag uppe i förrådet till min lägenhet och hämtade prylar. Vi snackar 8 flyttkartonger med SKIT. Och det är bara mina grejer, det är helt sjukt hur mycket junk jag samlat på mig under åren, så nu jävlar rensar jag innan jag flyttar tillbaka. Det ska bli så fint och förrådet ska inte vara fullt av massa saker som bara ger mig ångest. Det är så härligt att slänga saker, jag ÄLSKAR att slänga grejer.

Då vet man att de inte ligger någonstans och gömmer sig. Äckliga gamla kläder, glas, papper man sparat i flera år utan anledning. Nu är det slut, jag har gjort slut med allt skrot. Hela mitt rum här hos mamma och pappa är fullt av kartonger och golvet är täckt av kläder, men jag VET att snart har jag rensat allt och då kommer jag må så bra.

Mår du dåligt? Testa att rensa ur nån garderob eller så SLÄNG grejer - it feels sooooo good.

Kommentarer
Postat av: Denise

Eller skicka allt till mig istället för att SLÄNGA det ;]

2008-08-05 @ 11:46:10
URL: http://familyportrait.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0