Bush is the shit! ... ?

Något annat som jag lagt märke till här i USA är att alla inte alls är så Bush-älskande som jag trodde. Hittils ha jag stött på EN person som öppet säger att hon röstat på honom. Hur kunde han då vinna? Fusk? Svar ja, men det var ju ändå några som röstade på honom? Har jag bara hängt i "rätt" kretsar så jag sluppit Bush-anhängare eller vågar se som faktiskt röstat på honom tidigare helt enkelt inte stå för det?



I New York city passerade våran buss förbi mängder av såna här skyltar placerade i diverse skyltfönster. Undra om jag kan fixa en egen att ha här i mitt rum - bara som en liten påminnare om att hans tid snart är över?

"Just so you know. No matter what people say about americans, we are accutally really nice. And I dont know anyone who voted for Bush" 
- En kvinna på Nicks baseballmatch vänder sig till mig efter att ha hört att jag är svensk och bjuder på lite små salta kringlor.

Min fråga kvarstår.. om "igen" röstade på Bush; hurfan blev han president två gånger?

Kommentarer
Postat av: M a m m a . J e s s i c a

nej men ändå ;P finns dom som blir pissedoff! ;P

2008-06-14 @ 21:01:45
URL: http://jyees89.blogg.se/
Postat av: Johnny

För att folk inte vågar erkänna vem dom röstade på egentligen..?

2008-06-15 @ 21:58:31
Postat av: R

Han påstod väl att han var gudssänd och fick halva amerikas röster?

2008-06-16 @ 14:33:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0