ÄLSKAR ATT LEVA

Fyfan. Livet är för jävla bra. Självklart finns det tunga perioder (går direkt på the deep shit här, inget tjaffs om hur varmt och skönt det är här) i livet, men det jag älskar med att leva är oförutsägbarheten.  Är det ett ord? För två månader sedan, om någon sagt; "du kommer bo på Malta över vintern i en lyxvåning med allt betalt" så hade jag skrattat rakt ut. Men nu sitter jag här. Hur jävla coolt är inte det? Samma sak gäller med alla roliga saker jag tar för mig/halkar in på. Reseledarkurser, London, filmjobb, modelljobb, USA! Det är sånt jag knappt vågat drömma om som verkligen händer och det är så jävla underbart.

Undra vad jag gör om ett halvår? Vilka saker som händer idag, vilka val jag gör nu kommer vara avgörande för resten av mitt liv - men jag vet inte vilka och jag vet inte vart vägen bär. Det är det som är så JÄVLA coolt. Allt kan hända så länge man håller ögonen öppna och vågar. Vågar leva - that is.

 

Kommentarer
Postat av: systersmyster

halkar in på är rätt ord. jäkla räkmacka :D

2008-11-03 @ 13:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0