Dagarnas - dag!

Nu ska jag vara lite anti. Så ni som har problem med negativitet just nu gör bäst i att inte läsa vidare.

Varför ska allting få en egen dag numera? Det går liksom inte ta sig någonstans i världen utan att kanelbullar, ankor, jeans, kryddor och diverse sjukligheter ska ha en egen dag. All denna köphets! Varför tror ni man inför en "kanelbullens-dag"? Jo, för att ni ska känna "fan, va sugen jag blev på kanelbullar" eller "shit, det är ju kanelbullens-dag, då måste jag köpa bullar till kollegorna/familjen". KÖPHETS.

Jag säger avskaffa alla jävla dagar hit och dit. Vill jag ha en kanelbulle så köper jag det vilken jävla dag som helst, och då vill jag kunna göra det utan att folk kollar snett på mig för att det råkar vara "chokladbollens-dag".

Annars vill jag också ha en egen dag. Brunettens-bloggdagen. När är den?


Kommentarer
Postat av: Therese

Hej Alexandra! Nu har även jag (therese från filminspelningen) hittat till din blogg! Väldigt fin sida! Hur är det med dig? m.v.h therese

2008-10-05 @ 23:04:27
Postat av: calle

Brunettens-bloggdagen infaller, har jag för mig, den 29 feb.

2008-10-06 @ 15:37:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0