JAG vs MINA ÖGONBRYN


Kan man inte typ.. rycka ögonfransar och odla ögonbryn med dem?

Jag orkar inte vänta på att brynen ska växa ut för att jag ska kunna forma om dem (längre och bredare). Det tar ju så lång tid, plus att man ser ut som snömannens ingifta kusin medans man väntar. Livet är hårt.

När man ändå håller på och odlar saker i facet kanske man kan odla fram lite överläpp också.


Lite schysst att jag ser ut som en tamagocchi i ögonen för att det är en fyrkantig spegel som reflekteras.

 
På min önskelista: Leksak och "perfekta" ögonbryn som Scarlett?

Kommentarer
Postat av: Caroline

Tåååålamod!! :)

2008-10-12 @ 11:23:57
URL: http://mammanmedstortc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0