USA

Bilden är tagen typ.. 4:e juni på Staten Island färjan i New York. Ser det inte underbart ut? Alla svenska skönheter! Det känns skumt att det är så länge sedan jag stog där och andades in smutsig storstadsluft. Tiden går så fort! Nu låter jag som en sentimental gammal kärring men såhär efteråt så känns hela USA-resan lite som en dröm. Detaljer glöms bort och känslan sitter inte kvar så länge som man kunde önska.

Nu ser jag fram emot Malta (som enligt ny update blir näst-nästa söndag) och jag planerar redan för nästa steg, en sväng till London såklart! Resfeber? Svar ja!

Nån som är rolig och impulsiv som vill hänga på och göra något? Vad sägs som transibiriska järnvägen, Kina och Japan? Eller safari med Rosa Bussarna tvärs över Afrika, eller kanske en spanskakurs i Argentina, segla i medelhavet, upptäcka saker vi inte ens visste fanns i Europa? Eller för den som vill hålla sig nära hemma, låna en husbil och åka runt Sverige i vår? Kom med tips och förslag, skulle vara SJUKT roligt om jag hittade nån via bloggen att resa med - snacka om otippat!



Den enda sanna brunetten hittar ni ju här på www.brunettens.blogg.se


  

En till bild från färjan och på den minsta till höger uppträder vi sista kvällen på Au pair-skolan med "En kulen natt" med tillhörande dancemoves. Jag är självklart den som går fram och presenterar den svenska truppen och vår låt. Gillar att synas - vem, jag? Kul var det varjefall!



Dagens ord: Otippat
Har använt det säkert 74 gånger sedan jag vaknade idag. Lite otippat att just "otippat" skulle bli mitt mest överanvända ord idag.

Kommentarer
Postat av: Therece

vart du an bestammer dig for att aka ar jag LATT pa.

2008-10-16 @ 23:50:58
URL: http://therece.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0