SNYGGLISTAN

Okej. Moment of truth! Eftersom ingen ska ta illa upp har jag valt att inte ta med någon av mina närmsta vänner. Här följer min TOP 6 SNYGGASTE MÄNNISKOR (från min facebook-vännerlista)

POJKAR
1. Robbin Beimark
2. Björn Davidsson
3. Jens Olof Stenson
1.   2.  3.

TÖSER
1. Sara Jonsson
2. Helena Johansson
3. Itzel Lu
1.  2.  3.

För att inte drabbas av AKUT brist på självförtroende så kommer här 3 snygga bilder på mig (tycker ni annorlunda så håll käften - sabba inte min illusion). Min blogg, min SNYGGBLOGG.

JAG...
1. .. tar studenten.
2. ... är full
3. ... är glad

1.  2.  3.

Sen kan jag bara ta det här på en gång. Ja, jag är lite smått utseendefixerad, men det är okej. Jag får vara ytlig, jag får bry mig om kläder och läppglans och andra ytterligheter. Har du problem med det så är du förmodligen ful eller bara jävligt tråkig. Punk slut!

"Men det är insidan som räknas"
Det är insidan som får dig att STANNA. Men vad är det som lockar från första början? Ser du en (vad du anser vara) snygg kille/tjej på krogen, så nog fan raggar du på honom/henne! Inte går du fram till nån ful jävel och börjar limma med tanken "han har säkert en fin insida". Argue with that fact, bitches!

Kommentarer
Postat av: mama

vem fick dig så arg.. Jag ???

2008-09-16 @ 06:18:22
Postat av: beccis

Jag trodde vi var vänner på fejjan :(



2008-09-16 @ 09:40:05
Postat av: ems

Ofta du får vara med på min snygglista! biatch

2008-09-16 @ 10:12:06
Postat av: Johanna

Björn davidsson som i björn från rytmus?! Haha! Mums!

2008-09-16 @ 13:58:42
Postat av: Helena

Hade jag gjort en snygglista hade du varit med på min med ;D

2008-09-16 @ 22:00:05
Postat av: Therece

jens olof - kom till mamma...

2008-09-17 @ 16:40:30
URL: http://therece.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0