Jag snattade idag!

Efter jobbet idag tog jag en sväng genom några butiker i city. På H&M plockade jag på mig några plagg och satte av mot provrummet. Väl därinne hittade jag ett sött diadem som låg på golvet.

Måste testa. Snyggt!

Telefonen ringer.

Jag provar kläderna jag hade med mig, lämnar provhytten, betalar mina utvalda linnen och promenixar glatt vidare. 45 minuter senare ser jag min spegelbild i pendeltågets glasruta. JÄVLAR. Diademet sitter såklart kvar på skallen. Hur tankspridd får man bli?

Tänk om jag blivit tagen? Pinsamt. Tänk om någon från H&M följde efter mig till mig och planerar att bussa polisen på mig?

Kommentarer
Postat av: ems

"utvalda linnen" !?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!!!?!?!?!?! ?!?!?!?!?!?!?!?! STRUMPBYXOR VAR DET JU ;P hahahah.. step awaaaay from the clothes

2009-04-03 @ 07:07:32
Postat av: Någon från HM

Ursäkte, men vi i H&M vill ha tillbaks den.



Om du inte ger oss tillbaka den förens 10 april anmäler vi er.



Mvh Ullrika Westerlund.



/ironi

2009-04-03 @ 22:05:36
Postat av: R

tryck inte på länkarna

2009-04-04 @ 16:47:08
Postat av: Johanna

Haha men lilla vännen :D Det är så lätt hänt men det är pinsamt när det väl händer. Tur att ingen såg dig bara

2009-04-20 @ 10:21:38
URL: http://johannajaderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0