Baksidan av framsidan

Även om jag älskar mitt jobb som programledare av många olika anledingar så finns det självklart baksidor. Att ha kravet på sig att se bra ut är en av dem. På mina tidigare jobb har jag kunnat se ut lite hur som helst och ingen brydde sig om jag dök upp osminkad eller stog i mjukisbyxor bakom disken.

Jag jobbar morgonpasset imorgon, det betyder att jag redan ikväll måste, duscha, noppa ögonbrynen, välja kläder (om jag inte tar något av sponsorgrejerna) och .. ja, nu lät det inte alls som så mycket och så jobbigt som det känns. Men hur som helst, jag måste fixa mig och planera mer än jag behövt göra med något annat jobb - jobbigt!

Så det så!

Se mig imorgon 09.10 på TV400!

Kommentarer
Postat av: Kroll

Grattis på namnsdagen

2009-02-17 @ 21:23:28
Postat av: A

Tack! :)



Har många namnsdagar kvar i Februari också! Stay tuned!

2009-02-18 @ 12:41:31
URL: http://brunettens.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du ser ut som ett litet barn på bilden från jobbet nedan :p ta något mer ''kvinnligt''

2009-02-19 @ 11:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0