"Du är så fin"

Igår hade jag klätt upp mig i äkta 90-tals anda för att bege mig till en fest med samma tema. Svart veckad kjol, rosa t-shirt med trycket "Frankie says relax" och på baksidan "Don't do it" med stora bokstäver. En stor toffs snett bakpå huvudet, rosa ögonskugga ända upp under ögonbrynen och massa hårspray. Kortfattat kan jag säga att det inte var en vacker syn.

Kliver på bussen, men chaffisen vägrar stämpla min biljett och är upptagen med att spana på min ben. När jag sedan gått av bussen visar det sig vara änstationen för han åker direkt och vänder en bit bort och kommer tillbaka. Lagom när jag korsat vägen och ska gå förbi honom igen öppnar han dörren på den tomma bussen. "Ska du åka med tillbaka?" Njae, svarar jag, jag ska nog gå på festen först. "Förlåt, men jag måste bara säga en sak; jävlar va fin du är"

Jag undrar vilken typ av tjejer han gillar egentligen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0