Jag är så dum

I en veckas tid har jag gått runt och gnällt inombords på min lillasyster som har haft mitt busskort. Idag träffade jag henne inne i stan.

- Ge hit mitt busskort.
Hon har slarvat bort det såklart...
- Du fick tillbaka det för en vecka sedan.
Hon tror att jag har slarvat bort det...
- Jaha, men vafan då.

Dumma jag.

Jag har spenderat typ 150 kronor på sms-biljetter senaste dagarna. Och nu när jag kom hem så hittade jag inte kortet varjefall. Lilla lilla SL-kort, vart har du gömt dig?

Kommentarer
Postat av: Mama

Du blir snabbt mer och mer lik mig i förvirring.

Idag när jag efter en hysterisk dag på jobbet svängde in tomten så såg jag pappas tillfälliga jobb bil som är grön och tänkte: Gud vad skönt att jag är hemma!. Alltså, jag trodde att jag redan var hemma och att det var min bil som stog på tomten.. Hmm. Men när jag var 21 var jag fortfarande rätt vaken faktiskt. Hur ska du bli i min ålder ?

2009-01-09 @ 21:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0