Katrin vs. Blondinbella

Tydligen rasar ett litet krig (som vanligt) mellan Kartin Schulman (om hon nu heter så längre) och allas vår BlondinBella. Sistnämnd har skrivit ett inlägg i sin blogg där hon klagar på människor som bara strävar efter att bli smala och bantar. Katrin biter tillbaka på följande sätt i sin blogg;

Från en halvmullig Miss Piggy till en spinkigare version av samma gjisdocka. Jag vet inte vad du gjort och det skulle du förmodligen inte erkänna heller, men din näsa är mindre, dina tänder är för fan blåa, din hy ser numera ut som en jävla infinity pool, du väger säkert tio kilo mindre nu är för bara några månader sen, dina naglar liknar pomperipossa. Dessutom är det enda du tjabblar om hur fula folk är, hur äckligt det är att folk luktar illa på bussen, dina kläder och dina jävla gaddar.

 

Före och efter.. döm själva!

Behöver jag ens tala om vems "sida" jag ställer mig på i detta pågående tredje världskrig? Jag behöver väl inte nämna det, men jämfört med detta så hamnar i världssvälten, diverse folkmord och annat i skuggan. Tycker ni inte?

Shit.

Kommentarer
Postat av: ELIN

Uppdatera din subba:D

Ligga?

Aa bra

Puss

2009-01-19 @ 17:30:51
URL: http://elinsusannaahlfors.blogg.se/
Postat av: A

Jag FÖRSÖKER uppdatera, men jävla blogg.se vägrar låta mig LOGGA IN! Nått skit dom börjat med.. :( Mailade kundservice idag, men fick man nått svar?! neeeeeej

2009-01-19 @ 20:06:54
URL: http://brunettens.blogg.se/
Postat av: Lindah

Tittade på jackpot förut, jag fick en känsla just av att det var du som skulle stå i rutan. Så rätt jag hade! Du var riktigt bra. :) Dock kom jag aldrig fram.. Men men! :-D

2009-01-20 @ 11:51:56
URL: http://rockabillygirl.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh fan bara andra dagen.. :-D Bra jobbat! Sko affären vid konsum.. Heter det eruo sko? Tror det iaf.. :P

2009-01-20 @ 16:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0