Min vardag

Inatt spydde jag - igen. Varenda liten sak jag pillat i mig under dagen kom upp i en härligt guloragne sörja. Mums. Så nu går min kropp på tomgång eftersom jag inte haft lust att äta någonting sedan dess. Nyss drack jag en läsk, undra vad kroppen kommer gilla det.

Jag har totalt vänt på dygnet. Jag blir inte trött förrens frammåt 5 tiden på morgonen och mår skit om jag försöker gå upp innan tolv. Jag finner ingen som helst motivation att ens försöka vända tillbaka på sovvanorna. Mat? Det är tur att jag har Peter som lagar mat åt mig och tvingar mig äta den, annars hade jag varit ett vandrande lik nu.

Jag har sökt massa jobb idag och ska på en intervju nästa vecka för ett receptionistjobb inne i stan, jag MÅSTE få det eller något jobb. Annars kommer jag aldrig komma på fötter. Jag behöver struktur och rutiner - varjefall ett litet tag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0