Kolla vad vi köpt!

Antar att det nu är dags att avslöja vad som pågått i mitt liv senaste veckorna för er som inte redan vet. Alla papper är nu klara och det finns ingenting som kan gå fel.. Jag och Peter har köpt en lägenhet! Jajjamensan! Här i Haninge ligger den, gångavstånd till centrum, pendeltåget, nattbussen, Mcdonalds och Ica Maxi. Vad mer kan man begära?

En 2:a på 64 kvadrat, byggår 2005. Stor balkong med eftermiddags/kvällssol! Värmegolv i badrummet som är så STORT. Men best av allt är den gigantiska garderoben som jag kommer göra om till en WALK IN CLOSET. Du hörde rätt. Äntligen kommer alla min älskade klädesplagg, skor och väskor få komma till sin rätt.

Prislappen på hela kalaset är 990 000 :-

Vi tänker börja med att lägga nytt golv i hallen, plastmatta är inte riktigt våran grej. Självklart kommer jag ladda upp massa bilder för att hålla er uppdaterade. Idag blir det en tur till IKEA! Jag är så lycklig!

Några bilder får ni varjefall här, så ni vet hur det såg ut när tanten som ägde lägenheten innan oss bodde där. Vi räknar med at flytta in inom två veckor. Tillträde får vi den 1:a april.

(nu funkade det inte att ladda upp bilder helt plötsligt här på muppblogg.se men det kommer senare)

Kommentarer
Postat av: Denise

Jag ringer Alex:

- Hej gumman... (babbel) vad har du gjort i veckan då?

Alex:

- Nej inte så mycket, det gamla vanliga du vet... spelat, jobbat, sovit. Oh, juste! Vi köpte en LÄGENHET igår jag och Peter, har jag inte berättat det?

Jag:

-HOST (Satte hela salladsskålen i halsen) Eeeeh, NEJ!?!



hahaha, du är allt knasig du hjärtat ^^



<3

2009-03-28 @ 14:56:30
URL: http://familyportrait.blogg.se/
Postat av: Anonym



Grattis och lycka till med lägenheten.



Behöver ni något, så KANSKE det finns här.



Kram från farmor

2009-03-28 @ 16:42:54
Postat av: sussie

I HANINGE?! Vem tusan köper en lägenhet i haninge?:P Vi får höras om en dejt! Jag är en dålig Facebookare... pusss!

2009-03-29 @ 23:00:52
URL: http://blogg.passagen.se/fishi
Postat av: Thomas

2009-03-30 @ 22:37:49
Postat av: Thomas

et stort tillykke med lejligheden..

prislappen på sådan en lejlighed i köpenhamn er ca 1.7 mil skr. :)



p.s

när er der kalas :P

2009-03-30 @ 23:30:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0