Tessan

Jag kände att jag skulle tillägna ett litet inlägg till min "nyfunna" vän.

Jag och Tessan lärde först känna varandra i grundskolan. Hon är faktiskt en av de få (den enda? :O) som jag gått i samma skola/klass som sedan ettan. Vi spenderade 9 år tillsammans i grundskolan utan att någonsin bli riktigt nära vänner även om vi gjorde några tappra (mindre) försök och faktiskt umgicks någon gång om året.

Jag antar att vi var alldeles för upptagna med att ha förutfattade meningar om varandra och snacka skit för att inse att vi faktiskt är rätt lika. Efter den här helgen så har mina åsikter om henne ändrats radikalt. En kul tjej, men glimten i ögat som verkligen har humorn på rätta stället. Även om jag inte tror att vi kommer börja höras varenda vecka nu och bli bästa vänner så känns det bra att ha en klarare bild av bruden och veta att vi kan ha sjukt jävla kul tillsammans.

Vi vet ju båda vad som händer om man umgås för mycket med någon. En igel. Man fade:ar ut dem. Wouldn't want that to happen, now would we?

"Jag är fan van vid att vara den snygga kompisen"

"It's a movie!"

"En SÅHÄR stor bajskorv."

"Du vet när vi festade med Kate Moss?"

"Capriiiiiiinja"

"Det är bara fjårtisar som säger att saker och ting är fjårtis".

Efter allt slickande är jag säker på att vi har Londonherpes båda två. Men vafan gör det.

Hela det här inlägget känns som du själv skulle säga (Thess alltså) rätt bajsnödigt. Så jag slutar nu, men jag hoppas du förstår min poäng.

image36

Glöm inte bort att ni såg den här bilden först på www.brunettens.blogg.se och www.therece.blogg.se
Kate Moss kunde tyvärr inte vara med på bilden, men hon höll i kameran.

Kommentarer
Postat av: Petra

Vill du höra "världens roligaste skämt" så kan du titta in på min blogg. :)

2008-05-02 @ 13:24:30
URL: http://www.petra79.blogg.se
Postat av: therece

hahhahha, jag håller på att DÖ när jag läser det här inlägget, fy FAN va underbar du är alex :) hahahahhaha, kate moss alltså, hahaha,...

2008-05-03 @ 12:56:27
URL: http://therece.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0