DRAAAAAAAAMA

Herregud vilket drama det blir nu då! Jag trodde man växte ifrån sånthär när man fyllde 15, men somliga har tydligen växt fast i det stadiet.

Utöver allt bondeincestnynästjaffs som pågår här i bloggen nu så händer lite annat också.
 
Imorgon åker familjen jag jobbar för till New York och jag blir ledig tills nästa tisdag. Dock så är jag inte ledig eftersom jag tagit pass på Filmkedjan. Men ja, ledig från en liten sprallig 15 månaders Selma. Idag var vi i parken och promenerade runt som vanligt. Jag tror jag kommer dö av en överdos hotdogs inom en snar framtid.

Mera bilder är på G upp. Så fort min mobil slutar vara muppig. Alla som försöker ringa mig eller skicka sms, jag ber om ursäkt. Jag är inte dryg (drygare än vanligt varjefall) min mobil är bara störd, jag har ingen laddare och ja. Det är en massa drama kring den där jävla telefonen också helt enkelt.

Draaaaamaaaa.

No more, plx.

Kommentarer
Postat av: Jocke

Ja visst är låten super!

2008-08-26 @ 23:29:30
URL: http://sulansblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0