Dryga divor

Är det något jag är trött på nu så är det människor. Folk och fä som inte kan bete sig och som är ryggradslösa tråkfittor.

Hur kul är det att alltid få höra att ni ska höra av er och hur gärna ni vill hitta på något när det ändå aldrig kommer till skott? Jag kan ringa er, jag kan skicka sms eller kanske slänga iväg ett GB på facebook. Men då vill jag fan ha lite respons. Det är ett jävla snack när man är bortrest! "Åh, saknar dig - när du kommer hem måste vi ses". Men när jag väl kommer hem så är det inte många som lever upp till det.

Larvigt. Jag ska fan börja gallra ut bland mina polare. De som säger att de vill ses och att de ska höra av sig men sen inte gör det kan dra. För det gör fan jag, jag står för vilka jag vill umgås med och inte. Gör inte du?

Sen finns det ju många vänner man inte har så mycket kontakt med men som är nära på något sätt ändå. Men då är det för att det är ömsesidigt att man sällan hörs, men man vet att man finns där för varandra ändå när det verkligen gäller.

Men de där mellantingen - de som varken finns där när det behövs eller när de utlovat det.. vilka falska bitches. Det gäller både killar och tjejer. Vill man inte umgås så säger man det rakt ut - som jag gör. It feels so good.

Ryggrad - you should try it!

Sökes: Ärliga, roliga vänner med lite stake och inte så mycket tråkfitta i sig.

   
  
Saknar dig fan Tessan, kom hem nu! (har inte råd att komma till dig även om jag vill).

Kommentarer
Postat av: Anonym

bra skrivet! Känner igen mkt...

2008-08-03 @ 02:04:54
URL: http://evasriddle.blogg.se/
Postat av: Sanna E

Så jävla klockrent skrivet!

Nu gallrar vi ut fåra bajsnödiga vänner :p

2008-08-03 @ 03:35:03
URL: http://sannornas.blogg.se/
Postat av: R

kunde du inte tagit en bild där jag ser kronfull ut? eller vänta, det gjorde du visst! SNÄLLT! :D

2008-08-03 @ 11:55:47
Postat av: Therece

Hahhaa! RÄTTA TAKTER! BÖRJA "FADA" UT DOM JÄVLARNA! hahah. Och än en gang, GRATTIS till filmjobbet, jag är SA avundsjuk. Jag tror jag ska fada dig snart :D

2008-08-06 @ 21:40:50
URL: http://therece.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0