Gårdagen

Igår när jag kom hemrullandes (efter en jävla promenad må jag säga) så slog jag mig ner  utanför ytterdörren eftersom jag glömt nycklarna. Jag ville verkligen inte väcka mamma och pappa, så jag satt tålmodigt och väntade på att de skulle vakna. Som tur var så hade jag tak över huvudet och vinterjackan på mig så jag inte frös. Det lustiga är att jag lyckades somna och låg där i härliga 40 minuter innan pappa vaknade (av att hunden sprang ner?) och släppte in mig vid 6-tiden. Sen sov jag gott till två "imorse" innan jag pallrade mig upp och käkade en macka.

Jag borde ätit mer för nu är jag sjukt hugrig.

Det är jobbigt att vara bakis - kan det inte gå över nån jävla gång?

Nån som svänger förbi här på jobbet med en tunnbrödsrulle?

Kommentarer
Postat av: Denise

Ha ha ha, jaa, det får du absolut göra :D



Åh, varför sa du ingenting innan för. Jag hade ju kunnat köpa det åt dig ju... ^^

2008-08-10 @ 22:01:10
URL: http://familyportrait.blogg.se/
Postat av: Thea

Den roliga Thea? Oj, this is hard tod say.. Hon är död, ersatt av den dryga och ytliga Thea.. Så kan det gå ibland..

Nej då, men jag tycker bara inte om att de bilderna finns så att alla kan se dem..

2008-08-11 @ 10:14:59
URL: http://theah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0