Gårdagens utekväll

Efter att ha lyckats tjata till mig skjuts av mamma (läs: pappa) så bar det av till Emelie. På vägen plockade vi upp Rickard som han duscha och göra sig redo på rekordfart. Jag spenderade första timmen med att locka håret, vilket här helt onödig eftersom det inte håller sig snyggt längre än 35 sekunder anyway.

Hur som helst, jag började rätt hårt med att dricka två glas vin och två groggar, sen rullade det på bra. Våran taxichaffis va snäll och trevlig, dock sabbade hon partystämningen  lite när hon drog historien om hennes väninna som nyligen dött i en bilolycka. PARTY! Eh.

Väl på Telegrafen hade jag skiitkul! Jag och Emelie höll ihop som kanel och risgrynsgröt hela kvällen, dansade, drack och minglade.Väl på väg hem så ringde en polare så jag vände på klackarna (japp, båda två) och drog iväg på lite efterfest (vårullar, guitarhero). Jag fick mest anstränga mig för att inte däcka på soffan. Trillade väl in hemma runt 05:45. Det är vad jag kallar en helkväll på sant bondevis.


Jag, Elin och Emelie - partyflickorna!

  


Jag och Rickard - de glada, halvfulla wownördarna.

Kommentarer
Postat av: R

kekekekeke!! :)

2008-08-31 @ 14:31:46
Postat av: Therece

ah, vart har du köpt linnet?

2008-08-31 @ 17:51:28
URL: http://therece.blogg.se/
Postat av: Denise

Jag hade tur att se ut så på EN bild.

Du ser ut så på ALLA! Tacka fan för att alla blir kära i dig, min fruuu! (;

2008-08-31 @ 17:55:12
URL: http://familyportrait.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0