Hatkärlek till skolan

Fan vad jag hatar den här tiden på året, den här stunden innan hösten riktigt har kickat igång. Jag blir så jävla sugen på att gå i skolan då! Jag vill shoppa nya anteckningsblock och välja kläder som operfekt ska representera den "nya människa" jag blivit under sommarlovet. Det kryper i hela kroppen på mig och jag vill lära mig nya saker, skapa rutiner och njuta när det äntligen blir lunchrast.

I 12 långa år så var man ju van vid att skolan började vid den här tiden och man hade vissa moment man gick igenom veckan innan skolstart. Det har ju trots allt bara gått lite mer än två år sedan jag tog studenten och det kanske tar lite mer än två års "frihet" att bli av med det man präntat in i skallen under hela skoltiden. Who knows?

Fan ta er som börjat plugga nu. Fan ta er som vet vad ni vill bli och vad ni vill göra. Fan.

Avundsjuk jag är så aaaaavundsjuuuuk.

Kommentarer
Postat av: Therece

hahha, jag känner likadant! Fan va störda vi är.

2008-08-28 @ 19:30:40
URL: http://therece.blogg.se/
Postat av: Thea

Haha, jag känner inte riktigt igen mig MEN jag gillade våran skolshopping. Alla rosa block, pennor, onödiga saker (dokumentförstörare i plast, någon?).. Det var lovely.. ^_^

2008-09-01 @ 12:13:06
URL: http://theah.blogg.se/
Postat av: Anja

Du får gärna byta med mig, ta över min tid på universitetet som jag har kvar hehe... :)



Hittade hit av en slump, planerar nämligen att eventuellt plugga en termin i Seattle.

2008-09-28 @ 20:21:23
URL: http://veenus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0