Hur fick jag körkort?

  

1#
Häromkvällen skulle jag fickparkera med mamma och pappas bil borta hos Denise. Efter ca 4 minuters backande, hög koncentration och många "nu är det jäääääävligt nära" så kände jag mig nöjd med parkeringen. Tror ni jag dog av garv när jag klev ur och såg att jag hade 1,5 meter kvar åt båda håll. Det är nästan så man undrar hur jag fick körkort.

#2 Sådär ser mitt rum ut just nu. Fast ännu värre. Förstå att jag måste både stå ut med röran i rummet och de härligt kräksjukeframkallande tapeterna. Go me!

#3 Jag hittade en påse innehållandes de här gamla skorna. Fyfan va äckliga dom var,luktade skit, såg ut som skit med passade som gjutna på fötterna. Dom har varit med om mycket så det var nära att jag behöll dem av rent nostalgiska skäl - men som jag skrivit i tidigare inlägg så är det så jävla skönt att slänga grejer. Så skorna hamnade i en sopsäck tillsammans med massa annat skrot.

 

#4 Brottningsmatch!

#5 Min stora älskling och hennes lilla älskling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0