MASSA BILDER!

När jag hittade skivorna med alla bilder så var det ju en heeel del pics som ploppade upp. Här bjuder jag på ett litet axplock från den tiden då allt kändes så enkelt.

Aiya Napa 2006 - Sol, bad, baksmälla på stranden, dansa på baren, shoppa och äta masa omeletter.
   

Eloquent - Repa, inspelning, gig i Södertälje, Rockgalan, Spinnrocken och på Banantorget.
   

Hultsfredsfestivalen 2006 - Jobba, jobba, festa, sova så lite som möjligt, jobba.
   

Idre 2006 - Snowboard, snowboard, falukorv och trängas i bilen. Klockan tio såklart!
   

Italien 2005 - Galna italienare, utflykter, konstig mat och nya vänner.
   

Studenten 2006 - Lycka, fylla, släkt och vänner i en härlig röra.
   

Roooooooooooooooooooooligt!
 Men vartfan är mina bilder från Österrike? ..


Kommentarer
Postat av: Anonym

kan försöka fixa ner dom på usb så fort som möjligt..

2008-08-14 @ 15:58:16
Postat av: Denise

Ja, gud ja! Och det är jag såååå glad över :-D

2008-08-14 @ 17:45:29
URL: http://familyportrait.blogg.se/
Postat av: Jocke

Sjukt vacker!!

2008-08-25 @ 02:00:54
URL: http://sulansblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0