SLUTA LJUG!

Okej, nu är det såhär. Jag är en vuxen (ja, varjefall enligt lagen) människa. Jag klarar av att höra kritik både elak och konstruktiv. Så snälla ni.. sluta ljug!

Har jag snor i näsan, säg det!
Ser du mitt näshår, säg det!
Luktar jag svett, säg det!

Suger min blogg? Säg det!
Är min blogg asbra? Säg det!

Har jag en ful tröja?
Sa jag något elakt?
Är jag för högljudd?

om du måste påpeka något så .. SÄG DET RAKT UT!

.. men säg det direkt till mig! Och LJUG inte!

Nån annan som är trött på falska fjollor som snackar skit, inte vågar tala om det DIREKT för dig och sedan inte står för det om man konfronterar dem?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha! Bra sagt, klart man vill ha ärlighet.



Å jag tycker din blogg e asbra, blondinbella släng dig i väggen

2008-08-07 @ 19:15:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0