Till alla som inte hälsar

Vad är det med killar som inte vågar hälsa på mig på krogen bara för att deras flickvänner är med?

När ni inte har tjejen brevid er så hälsar ni glatt, kanske får jag en kram till och med! Men så fort hon är där så blir det ingen reaktion. Jag undrar ju bara om det är för att flickvännen håller er så tight i kopplet att ni inte ens får har tjejkompisar eller om det helt enkelt beror på att ni är social missanpassade?

Kanske är det rent av så att ni flirtar lite med mig och snackar skit om er flickvän med mig när hon inte är med. Så när hon väl är på plats så är ni rädda att jag ska "råka" försäga mig om vad ni sagt? Eller vad jag vet att ni gjort bakom hennes rygg med andra tjejer? DÅLIGT.

Om man gör något som man inte kan stå för/berätta för sin partner (om det inte handlar om en överraskningsfest) så beror det på att det inte är okej beteende. Tänk på det nästa gång och HÄLSA förhelvete. Det drygaste jag vet är människor som inte hälsar.

"Hej" hur svårt kan det va? Vem fan tror du att du är?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0