Tomt i kylskåpet

Allting känns bara så jävla fel just nu. Fråga mig inte vad som är fel, det är bara något jag känner i hela min kropp och hela min själ. Det är fel! Argh. Något är på tok och jag blir galen på mig själv för att jag inte kan komma på vad det är.

Ni vet när man står med kylskåpsdörren öppen och stirrar in på maten, utan att egentligen vara hungrig? Typ.. man är sugen på något men ingenting lockar av det som finns därinne. Och du vet att det är mjölk och grönsaker och några avdankade hotdogs som finns därinne, men du hoppas på att det mirakulöst ska ligga något du är ASSUGEN på bakom påsen med halvmögliga tomter. Men det gör det ju aldrig.

Snygg liknelse, men det är lite sådär jag känner med livet just nu. Jag är sugen på något och massa saker ligger framför mig men ingenting känns helt rätt. Allting bara häger löst i luften och väntar på att trilla ner i skallen på mig.

Panik!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0