Töntlistan 2008

Eftersom jag är totalt uttråkad och många av mina bloggvänner har fyllt i denna lista så gör jag samma sak. Jag är en hjärndöd bloggmaskin. Eller ja, här är listan med mina svar varjefall;

Sammanfattning sommaren 2008

Gjorde du något i sommar som du aldrig gjort förr?
Åkte till USA och körde bil på en femfilig motorväg.

Dog någon som stod dig nära?
Nej, eller ja, eller nej.

Vilka länder besökte du?
Tyskland & USA



Är det något du saknar sommaren 2008 som du vill ha sommaren 2009?
Bra väder?

Vilket datum från sommaren 2008 kommer du alltid att minnas?
Onsdag 23 juli

Största misstaget ?
Oj, vet inte vart jag ska börja. Men jag ångrar inget av dem.

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Sjuk i huvudet som vanligt bara.

Bästa köpet?
Vet inte vart jag sk börja igen! Alla skor, min jacka och massa snygga saker från USA.

Vad spenderade du mest pengar på?
Resan till USA och fickpengarna.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Att flyga in över New York var en härlig känsla.

Vilka låtar kommer alltid påminna dig om sommaren 2008?
Adam Tensta - My cool och Bob Marley - Three little birds

Är du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med tidigare somrar?
Berochdalbana.

Vad önskar du att du gjort mer?
Tagit vara på min tid i USA. Och tränat!

Vad önskar du att du att du gjort mindre?
Låtit andra människor påverka de beslut jag tagit.

Hur tillbringade du din midsommarafton?
Oj, det minns jag inte ens. Var det den dagen vi gjorde köttbullar kanske? Var ju i Seattle då.

Blev du kär i sommar?
Älskar Peter fortfarande - om det räknas.



Hur många förhållanden?
Ett.

Bästa boken du läste i sommar?
"Tokyo Natt"

Vad gjorde du första dagen på sommarlovet?
Senast jag hade sommarlov var för två år sedan, så jag minns inte. Var bakis?

Finns det något som skulle gjort din sommar bättre?
Ja, bättre väder och ..

Hur skulle du beskriva din stil sommaren 2008?
Trött och slö, bekvämt men med en nypa högklackat.

Vad fick dig att må bra?
Min fantastiska familj och några vänner.



Vem saknade du?
Kan man sakna någon som aldrig funnits?

De bästa nya människorna du träffade?
Bijan, Zach, Brian, Nick, Ted och Kristin i USA och Denise här hemma.

Sommarens sötaste?
Denise - min älskade fru!



Sommarens hetaste?
Kevin i mina solbrillor



Sommarens besvikelse?
Vädret!

Sommarens bästa?
Min familj!

Sommarens snällaste?
Alla runt omkring mig som står ut med mig och mina humörsvängningar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0