Vem är du, vem är jag?

Castingen jag var på igår var alltså för programmet "Power of ten" som går på Kanal 5. Skulle jag komma med valde jag att plocka med mig mamma som stöd och de hör av sig inom två veckor. Jag kom på imorse att jag faktiskt varit på casting för just det programmet en gång förut - innan det ens hade börjat sändas. Kom jag inte med då så lär jag inte göra det nu, men det återstår att se.

Därinne i TV-huset så såg jag han Filip och Fredrik snubben, vet aldrig vem som är vem, men den långa mörka? Vad heter han? Han såg lika rolig och glad ut som vanligt, fick ett leende tillbaka till och med. Men jag satt väl och flinade som ett fån åt varenda kändis/programledare som gick förbi så han vågade väl inte annat än att le tillbaka i rädsla för att bli yxmördad annars.

Igår blev det lite rörigt här hemma och jag tog nån form av ångestpiller för att lyckas somna. Och det funkade och jag känner mig faktiskt rätt utvilad och redo för jobbet idag. Hoppas det blir stressig och massor av folk så jag får tänka på lite annat.

En dag i taget nu bara, så fixar sig allt.

Kommentarer
Postat av: Denise

... och jag kommer alltid finnas här för dig!



Tack för idag tjejen, jag hade skitkul med killarna. Synd att jag inte såg dig innan jag stack, så att jag kunde säga hejdå, men du var väll upptagen med annat. ^^,



Pussss.

2008-08-09 @ 20:52:30
URL: http://familyportrait.blogg.se/
Postat av: calle

filip hammar är den korta, blonda, lite mulliga killen och fredrik wikingsson är långa, beniga, mörkhåriga snubben :D

2008-08-11 @ 17:07:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0