God Jul!

Jaha. Nu är det jul igen. Jag är tyvärr inte i julstämmning för FEM öre. Vilket suger.

Så - till alla där ute som har förberett för julen senaste månaden; jag hoppas ni njuter av den ordentligt. Jag hoppas bara att julstämmningen infinner sig någorlunda imorgon när jag sitter och äter julmiddag med familjen. Hoppas hoppas.

Juldagen ska jag supa skallen i bitar, sen ska jag försöka varjefall handla något roligt på mellandagsrean innan jag börjar räkna ner dagarna till min födelsedag. 21 år, nu jävlar blir jag old lady. Sen efter det är det bara PROGRAMLEDAR-PROVFILMNINGEN och Åre-resan som håller mitt humör uppe. 

Ge mig ett jobb! 

Kommentarer
Postat av: Jonas

Prova att inte supa skallen i småbitar som alla andra fjortisar ute på nynäs a.k.a köttmarknad, telegrafen. Gör något vettigt istället..

2008-12-24 @ 20:38:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0