Fick du blommor av familjen på skolavslutningen?

Jag minns alla grunskoleavslutningar jag haft. Eller nä, men jag minns att jag alltid tyckte alla andra fick fina blommor och presenter och jag fick en jordgubbstårta. Jag gillade inte ens grädde! Såhär i efterhand så uppskattar jag självklart tårtorna mer än vilka blommor som helst i hela världen - men då.. usch vad det enda jag ville ha var massa blombuketter.

Det är konstigt hur barn i den åldern alltid ser allt ur perspektivet "men AAAAAAAlla andra får/gör det".

Som tur var fick jag en jävla massa blommor på skolavslutningen i nian. Ibland undrar jag om mamma hade bett folk att köpa extra stora buketter eftersom jag, om det var nån vecka innan eller året innan fått nån form av gråtattack för att jag aldrig fick några blommor.

Tur att jag inte var så bortskämd varjefall..

Jag skulle bara varit glad att min familj och mina släktingar ens kom dit. Många får inte ens det!


Kommentarer
Postat av: elin

HAHAHAHAHAHAHAH jag är ju fan där också

OMG, jag hade gråtit där kommer jag ihåg:P där du fick stependium:) eller minns jag fel?:P

2008-07-04 @ 10:07:22
Postat av: Niklasson

Så där såg du ut förut :P Kommer ihåg den där sommaren, den va rolig :)

2008-07-06 @ 16:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0