Fula människor

Jag vet inte varför. Jag är ju inte nån form av supermodell, men jag stör mig så grymt på FULA människor. Fula utseendemässigt och fula till beteendet. Förstår inte hur vissa människor lyckas med att gå runt och vara så fula och elaka hela dagarna, det måste ju verkligen ta på krafterna? Argh.

Det finns några i min närhet som jag anser vara jävligt snygga. Både på utsidan och på insidan. De har klass, utstrålning och vet hur man beter sig. Sånt är så jävla sexigt när någon lyckas få hela paketet. Men när jag tänker på det så brukar jag alltid komma fram till; det måste ju finnas mängder med snygga människor. Vi får ju alltid höra vilket snyggt folk vi är. Några timmar senare går jag på stan och söker förgäves efter dessa "snyggmänniskor". De finns inte! Bara massa uppstoppade jävlar som TROR de är så snygga. Sverige är inte ett snyggt folk, vi är uppstoppade.

Tacka fa-an bara för att det är lite värre på många andra ställen i världen så vi varjefall framstår som relativt bra.

Kommentarer
Postat av: katta

HAHAH, vem har du råkat ut för? Låter som att du haft en pissig dag! Du är supermodellish <3

2008-07-22 @ 14:58:46
URL: http://lisasaupair.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0