Vill du tjäna pengar på din blogg?

Hittils har jag tjänat svindlande 15 kronor! Men mnga bäckar små vettni - nån mer som är sugen?

Vill ni också tjäna pengar så kan ni gå med här:

Affiliator.se 

Fan att dom inte hade den där bonusgrejen när jag blev medlem! Hur som helst, det gick snabbt att signa upp, och sn får du själv välja vilken reklam du vill ha i bloggen. En del grejer får du betalt per person som klickar på annonsen, ibland får du procent på vad de handlar och ibland får du några kronor/många kronor om de signar upp för något. Jag tjänar inga pengar på att ni klickar på Affiliator länken (bara så ni vet-snålfans).

Enkelt = pengar = kul. Fixa du med!

Är jag värd en krona? (kostar dig ingenting) så klicka här:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0