100 saker du inte kan dö utan att ha sett/gjort/upplevt!

Det här är min nya kategori, där jag utan inbördes ordning kommer lista 100 saker som jag anser att du inte kan dö utan att ha sett/upplevt eller gjort. Först ut är; Peter Gabriel.

100 - PETER GABRIEL

Några minimikrav är att du varjefall hört låtarna; "Solsbury Hill", "Talk to me" och "Here comes the flood". Sen att du inte kommer gilla dem (om du är tex. extremt omusikalisk eller smått efterbliven) så är det en annan sak. Men dina öron kommer tacka dig även om din hjärna inte förstår dess råa skönhet.

För er som redan lever ett liv där Peter Gabriels musik har en del kan jag bara säga grattis! Ni har nu bara 99 saker kvar tills ni kan passera till livet efter detta med vetskapen att ni enligt mig har godkänt i livsvetenskap.


Kommentarer
Postat av: Jonas

Peter Gabriel? Vem är det? :P ;)

2008-06-20 @ 17:03:47
Postat av: syster

och när får vi se fler sådana här inlägg? come on!

2008-07-13 @ 23:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0