Shopping och bilder..

Idag blev vi upplockade av en buss vid ettiden som tog oss till "the mall". Det var precis som jag trodde det skulle vara, ett stort jävla köpcentrum med MASSOR av roligheter. Självklart fanns en massa butiker som vi bara har via Internet hemma i Sverige. Bland annat Abercrombie and Fitch och jag shoppade självklart där! Sjukt billiga priser, (plus att man sipper frakten och tullen) weho. Go America so far alltså!



Jag, Hennie, Armine och Katarina - söta som bär! Vi hade haft en lektion i kreativt foto, men det sket vi i och körde en klassiker istället. Det är 700 miljarder grader varmt så det är tur att campus ligger vid vattnet så det fläktar lite.



Hela gänget samlat utanför Molloy Hall, vårat lilla hus. Eller ja, lilla och lilla. 94 au pairer är vi varjefall, och alla ska endast stanna över sommaren. Fortfarande lite coolt att jag är en av få som ska bo på västkusten och den ENDA som ska bo i Seattle. Go me!

Kommentarer
Postat av: christine valberg

hej det verkar va jätte bra där borta :) hur är det med dig föresten har inte sett dig sen vi åkte silja line :)

2008-06-03 @ 16:05:05
URL: http://tintinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0