Jag får inte dåligt samvete

Idag satt jag på tåget och käkade godis. Som vanligt. Men jag hade ingen väska med mig och jag ville inte gärna sitta med godispappret i handen. Så vad gör man? Det finns ju inga papperskorgar på pendeltågen av någon outgrundlig jävla anledning. Så jag slängde ner pappret mellan sätet och väggen. Och jag får inte det minsta dåligt samvete. Vad vill de att jag ska göra? Proppa fickorna fulla med gammalt skräp? Det gör jag ju när jag är ute i naturen och inte ser någon trashcan. Ska jag hoppa av tåget på någon perrong och springa till soptunnan och sedan ombord igen? Knappast.

Återinför papperskorgarna på tågen! Or else... i will keep slänga skiten på golvet.

Kommentarer
Postat av: P

diggar din svengelska ! :P

2008-05-23 @ 09:04:44
Postat av: ems

Sämsta jag hört :P Inte konstigt att världen är påväg åt helvete om man resonerar sådär! Haha.

2008-05-23 @ 11:02:00
URL: http://goldenyouth.blogg.se
Postat av: A

HAHAH! Lägg av nu emelie som om du alltid slänger saker i papperskorgen ;p

2008-05-23 @ 14:12:53
URL: http://brunettens.blogg.se
Postat av: ems

haha aa jag vet :P i suck :P

2008-05-23 @ 22:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0