Tre anledningar till att mitt liv suger just nu

1. Jag blev lurad
Ja, det blev jag. Av idioten Markus Nilsson, 28 år från Gotland som skulle hyra min lägenhet. Han betalade hyran första månaden och verkade så himla trevlig. Not so much anymore. Han har dragit, tur att han inte snodde med sig någonting utan bara lämnade lite ölburkar och disk. Tack. Idiot.

2. Mitt Visum!
Det stressar upp mig som fan att jag har intervjun för mitt visum endast 12 dagar innan jag ska åka. Det känns lite tight. Tänk om något blir fel, då känns det ganska kört. Bajs!

3. Jag är pluffsig.
Bikinisäsongen närmar sig med stormsteg. Jag firar det med att sitta inne framför datorn (så jag blir riktigt blek och fin) samt att äta massor av godis, dricka enbart cola och äta alla mina måltider på donken. Hänga med till gymmet, någon? Damnit. Jag är en heffaklump.

Kommentarer
Postat av: ems

VA!? Så kan han ju inte göra!? Vad i helvete... Fan vad lack jag blir.

2008-05-12 @ 15:06:24
URL: http://goldenyouth.blogg.se
Postat av: danne

haha, visst fan e du pluffsig stumpan! hahahahahaha.. skarp dig fan :D

2008-05-19 @ 01:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0