Coola människor

Det finns så mycket coola människor i världen. Jag ville bara ha det sagt. För jag ERKÄNNER att det finns människor jag ser upp till, människor jag är avundsjuk på, människor som jag önskar att jag själv kunde vara mer lik.

Jag har faktiskt flera gånger (både i bloggen och i verkligheten) fått höra att jag är en inspirationskälla och att jag alltid gör "min grej". För mig låter det helt galet. Skulle lilla jag kunna påverka andra människors liv? Det är ju en av målsättningarna jag har att klara av innan jag dör; typ påverka, lämna avtryck. Bara få känna att jag gjort någon form av skillnad i världen och att jag själv är nöjd med vad jag gjort, jag vill inte behöva ångra någonting.

Många människor är för stolta och för ... bajsnödiga? ... för att erkänna för omgivningen och sig själva att de faktiskt inspireras av andra. De vill så gärna tro att alla deras idéer är 100% deras egna och att de är först med allt de gör. Bajs. Ville bara ha det sagt också, get over it. Ingen vill hänga med en bajsuppstoppad människa som vägrar slappna av och låta världen komma till dem.

Nu kom jag bort mig från ämnet lite, jag skulle ju bara presentera några personer jag tycker är jävligt coola och som på ett eller annat sätt har inspirerat/påverkat mig på något anmärkningsvärt sätt.

Jag hade ju tänkt göra en lång lista på människor som varit en del av mitt liv, men hur ska jag med ord kunna beskriva för er hur de påverkat mig? En del är för svåra och en del är för personliga. Det här var ett dumt inlägg, det var inte allt lika enkelt som jag trodde. Dumma bloggen!

Kommentarer
Postat av: Mama

Du MÅSTE sluta med ordet Bajs & Prutt hela tiden !!!

Vad gjorde jag för fel i den anala fasen ?? Du fick ju leka med blöjan om du ville.. men du hade aldrig lust med det. Är det något du tar igen nu ??

2008-11-17 @ 21:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0