Jobbat

Det har känts lite som jag varit i coma senaste veckan så det kändes bra att komma igång och jobba lite idag. För mycket ledigt är fan inte bra för hjärnan. Usch, vill man inte vara ledig så är det nog bland det värsta som finns (krig, sjukdomar och svält borträknat).

Det jobbigaste var att ta sig upp. Första klockan ringde 07.15, jag vaknade till och skrattade inombords för att jag på fullaste allvar( (när jag ställde klockan) trott jag skulle ta mig upp så tidigt. Larm nummer två gick igång 07.35 och jag kände mig fortfarande helt omtumlad. Halvsov fram tills 07:45 då jag fick halvspringa runt i lägenheten för att hinna med tåget. Damn.

Efter jobbet tog jag en kort sväng på Zara och H&M, det blev en polotröja på rea och en BH som var för liten. Go me, stora bröst. Eh?

Igår var jag nere i Nynäs och kikade på genrepet av julshowen, dom var lika duktiga som alltid! Jag slängde också in lite CVn i olika butiker och nu håller jag tummarna för att någon ska höra av sig.

Update


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0