Lite ensamt..



Bara för att jag känner mig lite ensam så slänger jag upp den här emo-egobilden från i går. Bad om att få bara lite ledig idag, vilket självklart gick bra. Tänkte kolla lite affärer å sånt, men jag hade glömt att det är söndag = allt är stängt. Så det sög. Nu sitter jag varjefall på ett internetcafe som ligger rätt nära lägenheten. Blir väl en stund till här innan jag går tillbaka. Familjen är ute på lunch osv.. så jag har placet för mig själv.

Har bokat hemresa den 12:e nu varjefall. Kanske åker tillbaka hit igen den 19:e, kanske inte. Time will tell! Kanske tatuerar mig den här veckan också! Men time will tell det också!

Och till alla släktingar som satte söndagsbullen i halsen nu - det är något superlitet och smakfullt på ett ställe som inte är synligt hela tiden. Ingen blaffa på överarmen eller en trampstamp i svanken, ANDAS ut. Men som sagt, vi får se! Kanske bara klipper håret eller nått istället, haha!

Kommentarer
Postat av: R

naw :(

2008-11-02 @ 20:03:38
Postat av: Jonas

Lägg ner Tatuerings tanken, du kommer bara ångra dig sen :)



Klipp dig kort istället om du vill få uppmärksamhet ;)

2008-11-02 @ 23:43:25
Postat av: Caroline

Spännande o se om det blir nån tatuering..

2008-11-03 @ 01:23:58
URL: http://mammanmedstortc.blogg.se/
Postat av: Therece

trampstamp is the shit ;) tro mig

2008-11-03 @ 06:47:59
URL: http://therece.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0